Předpoklad: | Povinné znalosti v rozsahu kurzů DUNA START (ovládání programu) a DUNA ÚČETNICTVÍ I., znalost účetní a daňové legislativy, znalost práce na PC, základní znalost OS Windows. |
Určení: | Pro uživatele systému DUNA BUSINESS, PROFI, STANDARD a TOP. |
Délka: | 3 hod |
Cena: | 1 210 Kč |
2. část úvodního školení pro nové uživatele. Společné pro produkty DUNA STANDARD, DUNA BUSINESS a DUNA PROFI. Vysvětlení práce s evidencemi, přehled vazeb, funkcí, tiskových výstupů apod.
Trvání webináře: Přibližně 3 hod, přestávka je po cca každých 45 min.
Zajištění webináře: Účastnici obdrží materiály k webináři e-mailem.
Technické podmínky: Kvalitní internetové připojení. Pro aktivní účast jsou nutné funkční mikrofon a webkamera (není nezbytná). Je vhodné mít nainstalovanou aplikaci Zoom, ke stažení je např. zde.
Důležité: v případě registrace více osob uveďte do poznámky e-mailové adresy všech účastníků!
Pro toto školení není v tuto chvíli vypsán žádný termín.